Serviceformulier

De Bommel Meubelen is een CBW-erkende woonwinkel, die garant staat voor optimale service en kwaliteit en die u extra vertrouwen en zekerheid biedt. Op al uw aankopen zijn de algemene voorwaarden van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing. Deze heeft u bij aankoop van ons ontvangen.

Mocht u, ondanks onze zorgvuldige behandeling en controle, aanmerkingen hebben op uw meubelen, dan adviseren wij u zo snel mogelijk onderstaand serviceformulier in te vullen. De 3 jaar, afbouwende, CBW garantie is van toepassing mits anders op uw koopovereenkomst aangegeven.

Wanneer uw serviceaanvraag gegrond is, conformeert De Bommel Meubelen zich aan de CBW productgarantie:

  • in het eerste jaar krijgt u de volledige kosten vergoed voor reparatie of vervanging, inclusief vracht- en voorrijkosten
  • in het tweede jaar krijgt u 2/3 van de kosten vergoed
  • in het derde jaar krijgt u nog 1/3 van de kosten vergoed

Wanneer u bezoek aan huis wenst en de garantie is niet- of gedeeltelijk van toepassing, berekenen wij de volgende kosten:

Voorrijkosten incl. 1e kwartier: € 75,-
Hierna arbeidsloon per kwartier: € 25,-

Wij verzoeken u een productfoto en twee detailfoto's van de klacht bij uw servicemelding te voegen. Onze serviceafdeling kan hierdoor uw melding sneller in behandeling nemen. Indien een servicebezoek op de afgesproken datum en tijd niet kan worden uitgevoerd, omdat u niet (tijdig) aanwezig bent, zijn wij genoodzaakt de voorrijkosten á € 50.00 aan u door te berekenen.

Zeker van je aankoop! CBW-Erkend

 
  1.