Maatregelen omtrent Corona

Wij volgen de ontwikkelingen rondom het Coronavirus op de voet. Op dit moment zijn er op basis van de RIVM adviezen de nodige maatregelen genomen om risico’s tot een minimum te beperken. Zo schudden wij geen handen, respecteren wij de voorgeschreven 1,5 meter afstand, is er een bezoekerslimiet per winkel en wordt alles extra schoongemaakt en ontsmet.

Omdat wij geen high traffic winkel zijn, kun je in onze winkels komen zonder in contact te komen met veel andere mensen. Het is geruststellend dat geen van onze medewerkers klachten heeft en mocht daar enige twijfel over zijn, blijven deze collega’s preventief thuis.

Uiteraard kun je online op ieder moment van de dag terecht om ons assortiment te bekijken en te bestellen. Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om een Private Shopping afspraak te maken of een videocall met ons te doen. Maak vrijblijvend een afspraak op deze pagina.

 

Bezorging

Onze bezorgers kunnen jouw nieuwe meubelen gewoon bezorgen. Ook hierbij worden alle RIVM adviezen gehanteerd. Voor de PostNL leveringen hoef je op dit moment geen handtekening te zetten, dit zal de bezorger voor je doen.

 

Wat vragen wij van jou?

Mocht je klachten hebben, hoe minimaal ook, willen wij je verzoeken om niet naar de winkel te komen, maar gebruik te maken van onze webshop. Wil je graag persoonlijk advies, dan kunnen wij dit in veel gevallen ook telefonisch geven of door middel van een videocall. Maak op deze pagina meteen een afspraak. Wij vragen je om betalingen in de winkel en aan onze bezorgers met pinbetaling te doen. De apparaten worden regelmatig schoongemaakt/ontsmet.

Staat er een bezorging of een andere afspraak gepland, maar heb jij of iemand in jouw directe omgeving gezondheidsklachten? Laat dit dan z.s.m. telefonisch aan ons weten, wij zoeken dan samen naar een passende oplossing.

 

Veel gestelde vragen

  • Zijn de winkels nog open?
  • Ja, wij volgen alle richtlijnen van het RIVM. Onze medewerkers hebben geen gezondheidsklachten, houden 1,5 meter afstand en er wordt regelmatig schoongemaakt en ontsmet. Heb je zelf gezondheidsklachten? Dan verzoeken wij je om op een later moment langs te komen.

  • Kan ik online bestellen?
  • Zeker, onze webshopmedewerkers staan voor je klaar en verwerken alle bestellingen zoals gewoonlijk. Ook onze eigen logistieke dienst bezorgt alles gewoon zoals gepland, conform alle RIVM richtlijnen.

  • Kan ik mijn bestelling afhalen?
  • Ja, al onze medewerkers hebben geen gezondheidsklachten en als daar twijfel over is, blijven deze collega’s preventief thuis. Ook in het magazijn hanteren wij alle voorschriften van het RIVM. Heb je zelf wel gezondheidsklachten of iemand thuis met klachten zoals koorts? Dan vragen we je om op een later tijdstip te komen. Neem in dat geval even telefonisch of per mail contact op met ons. We plannen dan samen even een nieuwe afspraak..

  • Ik heb een datum waarop mijn meubelen bezorgd worden, gaat de afspraak nog door?
  • Ja, wij volgen alle richtlijnen van het RIVM. Onze bezorgers hebben geen gezondheidsklachten, houden 1,5 meter afstand en reinigen na elk bezoek het pinapparaat. Heb je zelf gezondheidsklachten? Dan verzoeken wij je om even contact met ons op te nemen voor een nieuwe afspraak.

  • Ik heb een datum waarop een servicemonteur langskomt, gaat dit nog door?
  • Ja, ook hier volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Onze medewerkers hebben geen gezondheidsklachten en houden 1,5 meter afstand. Heb je zelf gezondheidsklachten? Dan verzoeken wij je om even contact met ons op te nemen om een nieuwe afspraak in te plannen.