Ruilen en retourneren bij de Bommel Meubelen
Jouw bestelling bij ons ruilen of retourneren? Op deze pagina lees je alles rondom deze processen.

Ik wil mijn online bestelling retourneren.
Heb je een bestelling geplaatst in onze webshop en wil je deze retourneren?
Online bestelling retourneren
Voorwaarden retourneren online bestelling
Het is mogelijk om binnen de zichttermijn (14 dagen) de artikelen uit jouw online bestelling te retourneren of te ruilen. Jouw retour moet in ieder geval voldoen aan de volgende voorwaarden:
- De retour moet binnen 14 dagen na levering zijn aangemeld via het retourformulier.
- Het retourneren van artikelen is uitsluitend toegestaan wanneer deze in originele verpakking, onbeschadigd en voorzien van eventueel beschermingsmateriaal worden geretourneerd.
- De kosten voor het retourneren zij voor jezelf. Is het product te groot om zelf op te sturen? Dan halen we het voor €89,- bij jou thuis op. *Retourneren bij ons magazijn in Dordrecht is ook mogelijk. Dit kan niet in onze winkels.
- Maatwerk meubelen, meubelen uit onze outlet en showmodellen kunnen niet worden geretourneerd.
Voldoet jouw online bestelling aan alle retour eisen? Vul dan het retourformulier in.
Retourformulier
Ik wil mijn winkel bestelling retourneren.
Heb je een aankoop gedaan in onze winkel en wil je deze retourneren?
Winkelaankoop retourneren
Voorwaarden retourneren winkelaankoop
Wanneer je bij ons in de winkel iets hebt gekocht, geldt er geen wettelijke zichttermijn betreft retourneren. Je hebt het product namelijk kunnen zien of advies kunnen krijgen. De wet zegt dan dat je een bewuste aankoop hebt gedaan en en daarom is het niet mogelijk om winkel aankopen te retourneren.
Toch spijt van je aankoop?
In sommige gevallen is het mogelijk binnen een redelijk termijn na ontvangst van de producten de order te annuleren. Je betaalt dan de helft van de aanschafwaarde van je product(en). Voor meer informatie over de mogelijkheden hiervan vragen we je contact op te nemen met onze Customer Happiness afdeling.
Customer Happiness
*Let op: maatwerk meubelen, meubelen uit onze outlet en showmodellen kunnen niet worden geretourneerd.
Beschadigd product ontvangen of aanspraak maken op de garantie?
Heb je een beschadigd artikel ontvangen en/of heb jij een product dat kapot is gegaan en nog binnen de wettelijke garantie en/of de extra garantie van jouw Furniture Care pakket valt? Vul dan ons serviceformulier in:
Serviceformulier
*Wij streven ernaar om binnen 24 uur per mail of telefoon een eerste reactie te geven. Controleer ook altijd even de spambox van jouw email, indien je geen bericht ontvangen hebt.
Heb je een andere vraag?
Voor andere vragen rondom het retourneren van bestellingen willen we je doorverwijzen naar onze chat. Onze chat is dagelijks beschikbaar van 10:00 tot 21:00 uur!