Top 3 veelgestelde vragen
Voor jouw eigen veiligheid en die van onze adviseurs kun je jouw bestelling in de winkel (aan)betalen met:
- Contant
- Bommel cadeaukaart
- Pin
22.02.2022
Als jouw product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie altijd helemaal gratis. Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Mocht je geen Furniture Care hebben afgesloten, zul je hiervoor moeten betalen. We kunnen vooraf niet aangeven hoe hoog de kosten zullen zijn.
Je kunt bij ons een serviceverzoek indienen via deze link. Onze experts beoordelen dan of we overgaan tot reparatie.
23.02.2022
In ons afhaalmagazijn hebben we ontzettend veel producten op voorraad. Bij elk product in onze webshop kun je de voorraadstatus zien en ook in onze winkels kunnen ze jou de actuele voorraad van onze producten doorgeven.
16.08.2021
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice