- Bestellen, wijzigen of annuleren
- Betalen
- Bezorgen & ophalen
- Ruilen & retourneren
- Garantie & reparatie
- Winkelbezoek
- Akoestisch wandpaneel - WOOD
Betalen
Heb je een bestelling in één van onze winkels geplaatst? Neem dan even telefonisch contact op met de winkel. Heb je een bestelling geplaatst in onze webshop? Stuur dan een mailtje naar [email protected].
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/wat-als-mijn-factuur-niet-klopt
De factuur van jouw online bestelling zit bij de bevestiging van je bestelling die je per mail van ons krijgt. Ook kun je al jouw bestellingen (en dus ook facturen) terugvinden in jouw account.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/waar-kan-ik-mijn-factuur-vinden
Plaats je een bestelling in één van onze winkels? Dan vragen we jou een aanbetaling te doen van 25% van de totale order. Bestel je iets in onze webshop? Dan kan mag je diezelfde aanbetaling doen, maar het kan ook zijn dat we de volledige betaling voor het product vragen.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/moeten-we-een-aanbetaling-doen
Bestel je favoriete woonitems en betaal (digitaal) via de onderstaande betaalmethoden:
Let op: heb je in onze winkels of webshop een aanbetaling gedaan van 25% van het totaalbedrag? Dan betaal je het resterende bedrag bij aflevering met de Pin. Onze chauffeurs accepteren bij aflevering geen contante betalingen of betalingen met een creditcard.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/op-welke-manieren-kan-ik-betalen
* iDeal
* Klarna
* Apple Pay
* Creditcard
* Bancontact
* Bankoverschrijving
* in3
In onze winkels kun je betalen met:
* Een Bommel cadeaukaart
* Contant
* Pin
Let op: heb je in onze winkels of webshop een aanbetaling gedaan van 25% van het totaalbedrag? Dan betaal je het resterende bedrag bij aflevering met de Pin. Onze chauffeurs accepteren bij aflevering geen contante betalingen of betalingen met een creditcard.
Wij zullen het bedrag terugstorten op het rekeningnummer waarmee je jouw bestelling hebt afgerekend.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/hoe-ontvang-ik-mijn-terugbetaling
Jazeker! Deze kun je in de winkel kopen en desgewenst pakken we 'm ook nog even gezellig voor je in.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/verkopen-jullie-ook-cadeaubonnen
Cadeaubonnen van de Bommel Meubelen zijn een jaar geldig, maar wacht niet te lang, want er is zoveel leuks te koop dat jouw favoriete product er over een tijdje misschien niet meer is.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/tot-wanneer-is-mijn-cadeaubon-geldig
Wat vervelend! Stuur even een mailtje naar [email protected] en we zorgen ervoor dat het bedrag z.s.m. op jouw rekening staat.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/wat-als-ik-geen-terugbetaling-heb-ontvangen
Dat is niet nodig, maar zorg er wel voor dat je het tegoed binnen de termijn van een jaar (geldigheid van de cadeaubon) opmaakt.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/moet-ik-mijn-cadeaubon-in-een-keer-opmaken
Jazeker! Je bent van harte welkom.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/kan-ik-mijn-cadeaubon-inwisselen-in-de-winkel
Wanneer je iets gaat bestellen in onze webshop, kun je met Klarna achteraf betalen. In de winkel is achteraf betalen het restant dat overblijft na de standaard aanbetaling van 25%.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/biedt-de-bommel-meubelen-achteraf-betalen-aan
Terugbetalingen doen wij z.s.m. en verwerken we uiterlijk binnen 20 werkdagen.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/waar-kan-ik-de-status-van-mijn-terugbetaling-vinden
Jazeker! Bij ons reken je jouw online aankopen af in een beveiligde betaalomgeving. Lees hier meer over hoe we met jouw privacy omgaan.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/heeft-de-bommel-meubelen-een-veilige-betaalomgeving
Geen probleem. Cadeaubonnen staan vermeld in ons systeem en kunnen we altijd voor je tevoorschijn toveren!
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/wat-moet-ik-doen-als-ik-mijn-cadeaubon-niet-meer-kan-vinden
De kosten die je maakt voor het retourneren van jouw online bestelling dien je zelf te betalen.
Let wel op: retourneren kan alleen als je daar vooraf melding van maakt. Dit kun je doen door te mailen naar [email protected].
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/als-ik-mijn-product-wil-terugsturen-moet-ik-daar-dan-voor-betalen
Let wel op: retourneren kan alleen als je daar vooraf melding van maakt. Dit kun je doen door te mailen naar [email protected].
Cadeaubonnen van de Bommel Meubelen kun je niet verzilveren in onze webshop. Wel in onze winkels en daar ben je van harte welkom!
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/kan-ik-een-cadeaubon-van-de-bommel-meubelen-online-inwisselen
Komt een grote uitgave jou even niet goed uit, maar wil je geen schulden of extra kosten? Kies er dan voor om jouw bestelling bij de Bommel Meubelen te betalen met in3. Een gespreide betaalmethode zónder rente en BKR registratie waarbij je jouw aankoopbedrag gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen betaalt.
Stap 1 - Kies & check
Wil je jouw bestelling bij de Bommel Meubelen met in3 betalen? Kies voor in3 bij het afrekenen en het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/betalen/hoe-werkt-betalen-via-in3
Stap 1 - Kies & check
Wil je jouw bestelling bij de Bommel Meubelen met in3 betalen? Kies voor in3 bij het afrekenen en het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
Stap 2 - 1e betaling & verzending
Je voldoet direct je eerste betaling en wij verzenden jouw bestelling.
Je voldoet direct je eerste betaling en wij verzenden jouw bestelling.
Stap 3 - Betaal je 2e & 3e termijn
Binnen 30 dagen na je eerste betaling voldoe je de tweede en binnen 60 dagen de derde.
Binnen 30 dagen na je eerste betaling voldoe je de tweede en binnen 60 dagen de derde.
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice