- Bestellen, wijzigen of annuleren
- Betalen
- Bezorgen & ophalen
- Ruilen & retourneren
- Garantie & reparatie
- Winkelbezoek
- Akoestisch wandpaneel - WOOD
Garantie & reparatie
Als jouw product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie altijd helemaal gratis. Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Mocht je geen Furniture Care hebben afgesloten, zul je hiervoor moeten betalen. We kunnen vooraf niet aangeven hoe hoog de kosten zullen zijn.
Je kunt bij ons een serviceverzoek indienen via deze link. Onze experts beoordelen dan of we overgaan tot reparatie.
Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor de reparatie van jouw product. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen, mits je Furniture Care hebt afgesloten.
Op onze meubelen heb je altijd twee jaar fabrieksgarantie (m.u.v. showmodellen). Heb je voor Furniture Care gekozen? Dan heb je recht op drie óf vijf jaar extra garantie. Garantie heb je altijd op constructie, stiknaden en fabricagefouten en bij de keuze voor Furniture Care heb je tevens ook extra vlekgarantie.
Je kunt bij ons een serviceverzoek indienen via deze link. Onze experts beoordelen dan of we overgaan tot reparatie en of dat binnen de garantie valt.