- Bestellen, wijzigen of annuleren
- Betalen
- Bezorgen & ophalen
- Ruilen & retourneren
- Garantie & reparatie
- Winkelbezoek
- Akoestisch wandpaneel - WOOD
Ruilen & retourneren
Heb jij online een product besteld dat we speciaal voor jou moeten maken? Dan kun je dat product helaas niet ruilen. De overige items mag je binnen de zichttermijn van 14 dagen bij ons retourneren of ruilen. Let op! Dit geld alleen voor producten die online gekocht zijn. Aankopen die in de winkel zijn gedaan, komen hiervoor niet in aanmerking.
Lees hier onze algemene voorwaarden.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/kan-ik-een-product-ruilen
Lees hier onze algemene voorwaarden.
Ja! Als jij een artikel hebt aangemeld om retour te sturen, maar toch besluit te houden, dan is dat geen enkel probleem. Stuur een mail naar [email protected] waarin je aangeeft dat je het product wilt houden en wij gaan de retour voor je annuleren.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/kan-ik-mijn-retour-annuleren
Het is voor jou mogelijk om binnen de zichttermijn de artikelen uit jouw online bestelling te retourneren. Jouw retour moet in ieder geval voldoen aan de volgende voorwaarden:
- De retour moet binnen 14 dagen na levering zijn aangemeld via het retourformulier.
- Het retourneren van artikelen is uitsluitend toegestaan wanneer deze in originele verpakking, onbeschadigd en voorzien van eventueel beschermingsmateriaal worden geretourneerd.
- De kosten voor het retourneren zij voor jezelf. Is het product te groot om zelf op te sturen? Dan halen we het voor €99,- bij jou thuis op.
- Retourneren bij ons magazijn in Dordrecht is ook mogelijk. Dit kan niet in onze winkels.
- Maatwerk meubelen, meubelen uit onze outlet en showmodellen kunnen niet worden geretourneerd.
Let op! Dit geld alleen voor producten die online gekocht zijn. Aankopen die in de winkel zijn gedaan, komen hiervoor niet in aanmerking.
Ja, je mag onze producten thuis uitproberen. Uiteraard gaan we ervan uit dat je op een nette manier met het product omgaat. Is het product niet naar wens? Dan kan je het retourneren (m.u.v. maatwerk) binnen de zichttermijn van 14 dagen.
Let op! Dit geld alleen voor producten die online gekocht zijn. Aankopen die in de winkel zijn gedaan, komen hiervoor niet in aanmerking.
Het is belangrijk dat je het product in nieuwstaat en originele verpakking terugstuurt. Bij aankomst in ons magazijn wordt het product beoordeeld en word jij op de hoogte gebracht van het vervolg.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/mag-ik-een-product-thuis-uitproberen
Het is belangrijk dat je het product in nieuwstaat en originele verpakking terugstuurt. Bij aankomst in ons magazijn wordt het product beoordeeld en word jij op de hoogte gebracht van het vervolg.
Nee. Op een showmodel zit geen garantie en kan daardoor niet worden geretourneerd.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/kan-ik-een-showmodel-ook-retourneren
De verzendstatus van je retourzending kun je checken via de track & trace code die je hebt ontvangen bij het retourneren van het product. Zodra wij jouw pakket hebben ontvangen, beoordelen we het artikel binnen twee werkdagen. Na de beoordeling nemen we telefonisch contact met je op voor de verdere afhandeling.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/wat-is-de-status-van-mijn-retourzending
Stuur een mailtje naar [email protected] en we zorgen ervoor dat het zo snel mogelijk wordt omgeruild!
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/wat-als-ik-een-verkeerd-product-heb-ontvangen
Is het product niet naar wens? Dat kan! Vul ons retourformulier in als jouw product voldoet aan de retourvoorwaarden.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/wat-moet-ik-doen-om-mijn-product-te-retourneren
Nee. Onze bezorgers hebben alleen de producten bij die ze moeten leveren.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/kan-ik-mijn-product-direct-bij-de-bezorger-omruilen
Wij zijn meubelmakers in hart en nieren. Het kan daarom zeker zo zijn dat we jouw meubel repareren en het nog mooier wordt dan het al was. Denken we dat omruilen beter is? Dan doen we dat natuurlijk!
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/repareren-jullie-mijn-product-of-krijg-ik-een-nieuwe
Jazeker. Maatwerkartikelen, showmodellen en meubelen uit onze outlet kunnen niet retour.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/zijn-er-uitzonderingen-op-het-retourneren-van-producten
Het bedrag dat je hebt betaald krijg je uiteraard volledig van ons terug. De kosten die je maakt voor het retourneren zijn wel voor jezelf.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/krijg-ik-na-retourneren-het-volledige-aankoopbedrag-terug
Ja. Het retourneren van artikelen is uitsluitend toegestaan wanneer deze in originele verpakking, onbeschadigd en voorzien van eventueel beschermingsmateriaal worden geretourneerd.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/moet-ik-mijn-bestelling-in-de-originele-verpakking-terugsturen
In de meeste gevallen zullen wij je vragen om het product zelf te retourneren. Wij vragen je het product in originele verpakking naar ons toe te sturen. Dit kan eenvoudig via een PostNL punt bij jou in de buurt.
Is het product te groot om met PostNL te versturen? Dan zijn er twee opties:
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/halen-jullie-mijn-product-thuis-op-of-moet-ik-deze-zelf-retourneren
Is het product te groot om met PostNL te versturen? Dan zijn er twee opties:
- Je kunt het product zelf retourneren bij ons afhaalmagazijn in Dordrecht
- Wij kunnen het product ophalen. De kosten voor het ophalen beginnen bij €99,-
Kies je voor optie 2? Onze afdeling planning kijkt met jou naar de beste ophaalmogelijkheid.
De kosten die je maakt voor het retourneren van jouw online bestelling dien je zelf te betalen.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/als-ik-mijn-product-wil-terugsturen-moet-ik-daar-dan-voor-betalen
Let wel op: retourneren kan alleen d.m.v. het retourformulier!
Ja. Bij het aanmelden van je retour vragen wij je aan te geven welke producten van de bestelling je retour wilt sturen.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/kan-ik-een-van-de-producten-uit-mijn-online-bestelling-terugsturen
Jazeker! Je ontvangt ter compensatie dan weer een nieuwe cadeaubon.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/kan-ik-een-product-dat-betaald-is-met-een-cadeaukaart-retour-sturen
In het geval van een goedkoper product krijg je van ons een tegoedbon voor het verschil. Kies je voor een duurder product? Dan betaal je het verschil bij.
https://www.debommelmeubelen.nl/veelgestelde-vragen/ruilen-retourneren/wat-als-ik-mijn-product-omruil-voor-een-goedkoper-of-duurder-product
Kun je niet vinden wat je zoekt?
Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice